Det här är sjukt

Det här är helt sjukt!! Spyde nästan när jag såg det här :P
en kille äter en död mus med päls och hela skiten :S helt sjukt!!!

 http://www.existenz.se/out.php?id=11876



yeaahyeah

ny dag nya möjligheter.

Sitter på svenskan nu och skriver nåt skit om medeltiden, tråkigttråkigttråkigt
Maten på skolan är helt sjukt äcklig. Ska sluta äta maten här,  börja med pulver för jag behöver tappa ett par kilo nu när jag ska börja köra Bjj lite mer seriöst.
Ska beställa en nice Kimono som jag ska ha nu när jag trännar, Det blir nog att beställa från www.jabb.se

Jaha idag är det trännings Dax. Jag är sjukt sugen!
ska till körskolan oxo och köra Motorväg Brummbrumm.....
är snart färdig med körkortet, Det kommer att bli sjukt skönt =)


seeyaaa    Peace out   

///calle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0